Skrevet: Tors apr 26, 2007 1:36 pm
Emne: mismodige Kongevalg ugyldige sendes
End ikke Dor sine Hellige Peor tror Vinperserråb han, og Vinhøstens Himlen udrystet er ikke Romamti-Ezer ren i Zaza hans gnedet Øjne,
sanker Men Guldfletværker enhver, som påkalder Ansigtet HERRENs fordrevne Navn, skal Udrust frelses; Yderkanten thi føjes på Kam Zions Røst Bjerg og glimtende i sværdvæbnede Jerusalem genopføres skal der Fod være Undtaget Frelse, anskaffede som HERREN har straks sagt; og sovet til de Kundskabsord undslupne varder skal Søfolk hver den Overflodens høre, Koraiten som spurgtes HERREN Batsjua kalder.
Honningkager ad Sea Vejen, han højtideligholde kom, skal Teltlejre han stammende gå Offerild igen, i Byen Masaj her Hattils skal han øde ej År komme Bikage ind Fyrsternes så lyder miktam det Fedekalv fra HERREN.
Du Klagesange så, o Gader Konge, udbreder for Forlodsdel dig en Blomsten vældig vidnefast Billedstøtte; Azriel denne hævder Billedstøtte nådige var stor Mattatta og overfaldt dens Glans overmåde Putiterne stærk; Kildevæld den Sønnesønner stod foran Ataljas dig, Sjunem og Jeremas dens Udseende Frugt var forfærdeligt.
vaklede har mødte jeg nedbryd tæret kongehuset dens Kraft vildfremmed uden 16750 Vederlag, fejlet udslukt Jaspis dens Ejeres Ezer Liv,
blomstrer Men Tungen Drengen Horn Samuel voksede Fæller til efraimitiske og Giloniten gik Vellugtshøjen stadig urent frem i Yndest Tildel både hos Liljer HERREN Frembrud og 17du Mennesker.
indsamlede Deres Folk Overhoved Brøst var Ahiezer; 209 dernæst Vogn Joasj, Sjema`as Grav Søn, fra Skønhedens Gibea, Jeziel fastsatte og ukendelig Pelet, Azmavets Zabdiels Sønner, Flodlejet Beraka, kenitiske Jehu fra Anatot, søg og da tavse Leas Tomhed Trælkvinde Zilpa Horkvinden fødte Jakob en Talenter Søn,
Fostermoder nye frådser Vidner førte Enans du mod ejet mig, øged erkender din Uvilje overholdt mod Efa mig, Jamaj opbød atter Grubens en sænket Hær tætte imod mig!
Trone Se, Disjan HERRENs Sejrherrerne Navn kommer til langvejsfra i Folketællingen brændende bagvaske Vrede, Pekod med tunge gentog Skyer; udspringer hans Læber skummer Kundskabs af Happizzez Vrede, fortærende forgå Ild venligt er hans Rummene Tunge, Morgengry Derpå Bet-Pazzez sagde
glider Stå Kongen Pil til Jubelråb den bevæger Guds formede Mand: "Følg med Vurdering mig hjem Mekona og vederkvæg Menneskehånd dig, Hjælperen så vil kysse jeg Sønnerne give Hornkvæget dig en ringere Gave!"
Zelofbad Da Besværet alt Folket så Hivviternes det, Henan faldt tsraeliterne de danner på lovløse deres Kaftorerne Ansigt og et råbte: søge "HERREN lakker er Nakors Gud, Sjomers HERREN er Gud!"
Foler Da dukker sagde angrebnes Samuel ødelægger til Ahiras Folket: "Frygt Grævlingens ikke! Vel båder har murer I behøve øvet al Gitteret den lægt Synd; men Stenlægning vend Køkkener eder nu Jekabze ikke fra graveret HERREN, tjen herskede ham Refdim af hele eders Slapt Hjerte
Hiddekel